Yapay zeka ile ürettiğiniz yazılımları nasıl test ediyorsunuz? Bu işi için kullandığınız bir MCP falan var mı yoksa kendiniz mi yapıyorsunuz? Bir çoğumuz kullandığımız teknolojiler ile çalışıyoruz yapay zekanın yapabiliyor olması nedeniyle. Bu yüzden çoğu teknolojiye hakim olmadığım için bir şekilde test etsem bile %100 emin olamıyorum canlıya çıktığım ürünlerden. Bu konu ile alakalı ne önerebilirsiniz?
Benim uyguladığım şeyler;
- Supabase kısmını kendi MCP'si ile analiz ettiriyor ve toparlıyorum.
- Güvenlik ve teknoloji bazlı skiller ile test yazdırıp analiz ettiriyorum.
- Playwright gibi MCP'ler kullanarak tarayıcı tabanlı testler yaptırıyorum.
Her türlü öneriye açığım.
VibeCoding ve güvenlik testi konusu
7
●186
- 12-02-2026, 12:33:35TestSpire'da hangi paketi kullanıyorsunuz? E2e test yazdırıyorum zaten. Codex henüz kullanmıyorum, en kısa zamanda Gemini CLI ve Codex'i kontrol edeceğim.frexxis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-02-2026, 12:37:57Ücretsiz paket işimi görüyor ki zaten TestSprite ile çok işim olmuyor. Codex bir çok şeyi en iyi şekilde hallediyor. Yazılımdan anlıyorsanız Codex açık ara en iyisi Opus'dan bile. Denemenizi tavsiye ederim.Xugart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-02-2026, 14:01:48TestSprite'ı dün X'de görmüştüm, deneyeceğim en kısa sürede. Codex'in 200$'lik paketini mi kullanıyorsunuz hocam?frexxis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-02-2026, 15:41:42Evet Pro kullanıyorduk ama yenilemedik. Codex zaten 2 ay boyunca limitleri 2 katına çıkardı. 200-300 liraya Bussines hesap alarak yüksek limitlerle kullanabilirsiniz.Xugart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-02-2026, 15:47:02Teşekkürler. Bu hafta sonu Codex'e biraz vakit ayırıp çözmeye çalışacağım. Sanırım şu anda Opus'tan daha iyi gibi, bir çok yerde gördüm ve bir kaç kişiden tavsiye aldım.frexxis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-02-2026, 02:34:52Backend konusunda gerçekten bir hype var codexin iyi olduğuna dair bende kesinlikle deneyecegim ama opus 4.6 dan da iyi değildir. Opus 4.5 ile olan liderliğini 4.6 ile devam ettiriyorlar. Ha bu arada bir modele bağlı kalmak yerine iş akışımıza/kullanımımıza göre her bir güçlü amiral modeli kullanmak en mantıklısı.Xugart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle