TestSpire'da hangi paketi kullanıyorsunuz? E2e test yazdırıyorum zaten. Codex henüz kullanmıyorum, en kısa zamanda Gemini CLI ve Codex'i kontrol edeceğim.
Ücretsiz paket işimi görüyor ki zaten TestSprite ile çok işim olmuyor. Codex bir çok şeyi en iyi şekilde hallediyor. Yazılımdan anlıyorsanız Codex açık ara en iyisi Opus'dan bile. Denemenizi tavsiye ederim.