Xugart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
TestSprite'ı dün X'de görmüştüm, deneyeceğim en kısa sürede. Codex'in 200$'lik paketini mi kullanıyorsunuz hocam?
Evet Pro kullanıyorduk ama yenilemedik. Codex zaten 2 ay boyunca limitleri 2 katına çıkardı. 200-300 liraya Bussines hesap alarak yüksek limitlerle kullanabilirsiniz.