Teşekkürler. Bu hafta sonu Codex'e biraz vakit ayırıp çözmeye çalışacağım. Sanırım şu anda Opus'tan daha iyi gibi, bir çok yerde gördüm ve bir kaç kişiden tavsiye aldım.
Backend konusunda gerçekten bir hype var codexin iyi olduğuna dair bende kesinlikle deneyecegim ama opus 4.6 dan da iyi değildir. Opus 4.5 ile olan liderliğini 4.6 ile devam ettiriyorlar. Ha bu arada bir modele bağlı kalmak yerine iş akışımıza/kullanımımıza göre her bir güçlü amiral modeli kullanmak en mantıklısı.