frexxis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ücretsiz paket işimi görüyor ki zaten TestSprite ile çok işim olmuyor. Codex bir çok şeyi en iyi şekilde hallediyor. Yazılımdan anlıyorsanız Codex açık ara en iyisi Opus'dan bile. Denemenizi tavsiye ederim.
TestSprite'ı dün X'de görmüştüm, deneyeceğim en kısa sürede. Codex'in 200$'lik paketini mi kullanıyorsunuz hocam?