Merhaba. Bir forum sitesi satın aldım, aldığım arkadaş şuan lisansı iptal etmedi kendi hesabında.
Ben başka bir lisans aldım. Şimdi, bu siteyi kendi lisansıma nasıl bağlayacağım? Dosyaları cpanelden üzerine mi yazdıracağım?
XenForo Lisans Bağlama
6
●192
- 08-09-2025, 23:25:36XenForo panelden domaini bağladım. Dosyaları indirip, cpanelden site üzerine mi yazdıracağım? Sonra site gitmesin abi.Garfield adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-09-2025, 23:27:19Üyeliği durdurulduhiçbir şey olmaz, ftp de sana ait lisanslı dosyalar olması gerekiyor hatta at /install de yine gitmez forumFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-09-2025, 23:33:20Sitenin gitmesi ancak şöyle olur; XenForo'ya özel dosyalar, geliştirmeler yapılmışsa, çekirdek dosyalarda yapılan güncelleştirmeler veya iyileştirmeler gider. Çünkü üzerine yazdırıyorsunuz.
O dosyaları tespit edin, onları yoksayın diğerlerini üzerine yazdırın. Bu işlemi yapmanız gerekiyor, aksi takdirde paneldeki URL adresi yeni lisansa girilmiş olsa bile forumun kurulumunun gerçekleştirildiği dosyalar ve customer eski lisansta kalacağından, sitenin eski sahibi kendisine ait lisansı başka domainde kullanmaya kalkarsa, aynı lisans çift domainde kullanıldığı için kullanım koşullarına aykırılık teşkil eder ve XenForo onun lisansını iptal edebilir.