Sitenin gitmesi ancak şöyle olur; XenForo'ya özel dosyalar, geliştirmeler yapılmışsa, çekirdek dosyalarda yapılan güncelleştirmeler veya iyileştirmeler gider. Çünkü üzerine yazdırıyorsunuz.
O dosyaları tespit edin, onları yoksayın diğerlerini üzerine yazdırın. Bu işlemi yapmanız gerekiyor, aksi takdirde paneldeki URL adresi yeni lisansa girilmiş olsa bile forumun kurulumunun gerçekleştirildiği dosyalar ve customer eski lisansta kalacağından, sitenin eski sahibi kendisine ait lisansı başka domainde kullanmaya kalkarsa, aynı lisans çift domainde kullanıldığı için kullanım koşullarına aykırılık teşkil eder ve XenForo onun lisansını iptal edebilir.