Furkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
XenForo panelden domaini bağladım. Dosyaları indirip, cpanelden site üzerine mi yazdıracağım? Sonra site gitmesin abi.
hiçbir şey olmaz, ftp de sana ait lisanslı dosyalar olması gerekiyor hatta at /install de yine gitmez forum