Garfield adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dosyaları at üzerine yazdır, xf müşteri panelden site ismini güncelle bu kadar.
XenForo panelden domaini bağladım. Dosyaları indirip, cpanelden site üzerine mi yazdıracağım? Sonra site gitmesin abi.