Merhaba. Bir forum sitesi satın aldım, aldığım arkadaş şuan lisansı iptal etmedi kendi hesabında.
Ben başka bir lisans aldım. Şimdi, bu siteyi kendi lisansıma nasıl bağlayacağım? Dosyaları cpanelden üzerine mi yazdıracağım?