• 08-11-2010, 09:13:53
    #10
    sesar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ie de kaymamasını istiyorsan

     <meta http-equiv="X-UA-Compatible" content="IE=EmulateIE7" />
    kodunu header.php dosyasına ekle.
    bu şekilde yaptım fakat sadece ffde sola kayıyor iede kaymıyor
  • 08-11-2010, 09:23:19
    #11
    Qunay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Site adresi & tema ile ne alakası var her siteye her temaya farklı .css kodlarımı kullanılıyor böyle bir şeyide ilk defa duyuyorum yani ilginç (:
    site: burası
    temayıda churcdan editledim.
    tc de vereymmi (:
    aslında hiç bir alakası yok..! arkadaşlar sizin sitenizi temanızı çok merak ettikleri için soruyorlar..!

    style.css içinde yer alan
    body {
    text-align:center; 
    font-family:Arial, Helvetica, sans-serif;
    font-size:12px;
    color:#B7B7B7;
    /*padding-bottom: 35px;*/
    }
        
    #wrap {
        background: #1c1c1c;
        width: 960px;
        margin: 0px auto 0px;
        padding: 0px;
        position: relative;
        }
    kısmını aşağıdaki şekilde değiştirin
    body {
    text-align:left;
    font-family:Arial, Helvetica, sans-serif;
    font-size:12px;
    color:#B7B7B7;
    /*padding-bottom: 35px;*/
    }
        
    #wrap {
        background: #1c1c1c;
        width: 960px;
        margin: 0px;
        padding: 0px;
        position: relative;
        top: 0;
        left: 0;
        }
  • 08-11-2010, 10:45:38
    #12
    ezoryak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aslında hiç bir alakası yok..! arkadaşlar sizin sitenizi temanızı çok merak ettikleri için soruyorlar..!

    style.css içinde yer alan
    body {
    text-align:center; 
    font-family:Arial, Helvetica, sans-serif;
    font-size:12px;
    color:#B7B7B7;
    /*padding-bottom: 35px;*/
    }
        
    #wrap {
        background: #1c1c1c;
        width: 960px;
        margin: 0px auto 0px;
        padding: 0px;
        position: relative;
        }
    kısmını aşağıdaki şekilde değiştirin
    body {
    text-align:left;
    font-family:Arial, Helvetica, sans-serif;
    font-size:12px;
    color:#B7B7B7;
    /*padding-bottom: 35px;*/
    }
        
    #wrap {
        background: #1c1c1c;
        width: 960px;
        margin: 0px;
        padding: 0px;
        position: relative;
        top: 0;
        left: 0;
        }
    Bu verdiğin oldu tşk. ettm
  • 08-11-2010, 16:41:52
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    dediği gibi kimse kodları görmeden bişey diyemez sen siteyi komple sola kaydıra bilirsin tek yapacagın
    <body><div style=?> ...kodlar... </div></body>
    ? yazılan yere istediğini gibi yeni ataman lazım bu şekilde sitesi komple bir tarafa yaslayabilirsin
  • 08-11-2010, 18:47:51
    #14
    Herkez Siteyi ortalamaya çaLışıyor soLa yasLamak İsteyenide iLk Defa Gördüm