ezoryak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aslında hiç bir alakası yok..! arkadaşlar sizin sitenizi temanızı çok merak ettikleri için soruyorlar..!

style.css içinde yer alan
body {
text-align:center; 
font-family:Arial, Helvetica, sans-serif;
font-size:12px;
color:#B7B7B7;
/*padding-bottom: 35px;*/
}
    
#wrap {
    background: #1c1c1c;
    width: 960px;
    margin: 0px auto 0px;
    padding: 0px;
    position: relative;
    }
kısmını aşağıdaki şekilde değiştirin
body {
text-align:left;
font-family:Arial, Helvetica, sans-serif;
font-size:12px;
color:#B7B7B7;
/*padding-bottom: 35px;*/
}
    
#wrap {
    background: #1c1c1c;
    width: 960px;
    margin: 0px;
    padding: 0px;
    position: relative;
    top: 0;
    left: 0;
    }
Bu verdiğin oldu tşk. ettm