Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
dediği gibi kimse kodları görmeden bişey diyemez sen siteyi komple sola kaydıra bilirsin tek yapacagın
<body><div style=?> ...kodlar... </div></body>
? yazılan yere istediğini gibi yeni ataman lazım bu şekilde sitesi komple bir tarafa yaslayabilirsin