• 07-11-2010, 12:42:11
    #1
    Merhaba arkadaşlar siteyi sola nasıl yaslıyorduk ?
  • 07-11-2010, 13:41:15
    #2
    Gmn
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sitenin header.php dosyasında açılıp footer.php dosyasında kapanan bi div olmalı wrapper olabilir.Bunun css'ine float:left; özelliği eklersen bunu yapabilirsin,yada margin:0 auto; kodu görürsen buda ortalamak için kullanılır bunuda silip bişeyler yapabilirsin.Bu 2 kodla sorunu çözersin gerisi biraz kodları anlamana bakar.
  • 07-11-2010, 14:11:19
    #3
    float:left; kodu ie'de işe yaramıyor ne yazıkki başka bir yolu yokmu acaba ?
  • 07-11-2010, 14:18:03
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Hocam ne site adresini vermişsin, ne temanı belirtmişsin, ne bir kod koymuşsun, gelmişsin nasıl yaparım diye soru sormuşsun.
  • 07-11-2010, 14:32:08
    #5
    BuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ne site adresini vermişsin, ne temanı belirtmişsin, ne bir kod koymuşsun, gelmişsin nasıl yaparım diye soru sormuşsun.
    Site adresi & tema ile ne alakası var her siteye her temaya farklı .css kodlarımı kullanılıyor böyle bir şeyide ilk defa duyuyorum yani ilginç (:
    site: burası
    temayıda churcdan editledim.
    tc de vereymmi (:
  • 07-11-2010, 20:28:46
    #6
    Arkadaşlar flood yapmış gibi olucam ama bbu konu hakkında bilgisi olan yokmu acaba ?
  • 07-11-2010, 21:23:24
    #7
    Buyur kardeş

    body {
     
    float:left;
    }
  • 07-11-2010, 21:46:08
    #8
    Qunay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Site adresi & tema ile ne alakası var her siteye her temaya farklı .css kodlarımı kullanılıyor böyle bir şeyide ilk defa duyuyorum yani ilginç (:
    site: burası
    temayıda churcdan editledim.
    tc de vereymmi (:
    evet her tema için ayrı css
    kodlar farklı
    css de body tagında ara
    kolay gelsin
  • 07-11-2010, 21:50:17
    #9
    Ie de kaymamasını istiyorsan

     <meta http-equiv="X-UA-Compatible" content="IE=EmulateIE7" />
    kodunu header.php dosyasına ekle.