Siteyi sola nasıl yaslıyorduk ?
13
●1.061
- 07-11-2010, 13:41:15Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Sitenin header.php dosyasında açılıp footer.php dosyasında kapanan bi div olmalı wrapper olabilir.Bunun css'ine float:left; özelliği eklersen bunu yapabilirsin,yada margin:0 auto; kodu görürsen buda ortalamak için kullanılır bunuda silip bişeyler yapabilirsin.Bu 2 kodla sorunu çözersin gerisi biraz kodları anlamana bakar.
- 07-11-2010, 14:32:08Site adresi & tema ile ne alakası var her siteye her temaya farklı .css kodlarımı kullanılıyor böyle bir şeyide ilk defa duyuyorum yani ilginç (:BuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
site: burası
temayıda churcdan editledim.
tc de vereymmi (: - 07-11-2010, 21:46:08evet her tema için ayrı cssQunay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

kodlar farklı
css de body tagında ara
kolay gelsin
