• 17-09-2010, 11:52:05
    #1
    arkadaşlar bende izlesene.com video bot var ancak suan calısmıyor bu sorunu çözmeme yardımcı olacak birisi varmı ? yabi botu editleyecek biri varmı ?
  • 17-09-2010, 12:49:20
    #2
    bot patlamıştır.ÜCretli aldı isen yapan kişiye .nette bulduysan salla gitsin forumda bir arkadaş dağıttı ise arkadaşa ulaş.
  • 17-09-2010, 13:32:20
    #3
    izlesene bot üçretsiz ancak diğer bot ücretli idi botu yapan arkadaş r10 da ama uye adını bılmıyorum sadece msn adresi var msne'de girmiyor bu aralar
  • 17-09-2010, 13:37:23
    #4
    acemi_66 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    izlesebe bot içretsiz ancak diğer bot ücretli idi botu yapan arkadaş r10 da ama uye adını bılmıyorum sadece msn adresi var msne'de girmiyor bu aralar
    ücretsize destek alamazsında diğerini arkadaşın yapması lazım.Mail adresini r10 da ara belki çıkar.Yada arkadaşın online olmasını bekleyeceksin
  • 17-09-2010, 15:35:01
    #5
    izlesene.com botu cok iyiydi bu bot yeniden duzenlenemezmi
  • 17-09-2010, 15:46:16
    #6
    php ile uğraşıp bot yapan arkadaşlar düzenleyebilirler.
  • 17-09-2010, 17:35:41
    #7
    burakscan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    php ile uğraşıp bot yapan arkadaşlar düzenleyebilirler.
    önerebileceğiniz bir kişi varmı ?
  • 17-09-2010, 19:44:56
    #8
    İlyasbat
  • 17-09-2010, 22:14:42
    #9
    acemi_66 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    izlesebe bot içretsiz ancak diğer bot ücretli idi botu yapan arkadaş r10 da ama uye adını bılmıyorum sadece msn adresi var msne'de girmiyor bu aralar
    izlesebe içretsiz türkçeniz harika gerçekten eğer tahmin ettiğim bot ise patladı o bot editlemek uğraşmak epey bi zaman meselesi