acemi_66 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
izlesebe bot içretsiz ancak diğer bot ücretli idi botu yapan arkadaş r10 da ama uye adını bılmıyorum sadece msn adresi var msne'de girmiyor bu aralar
izlesebe içretsiz türkçeniz harika gerçekten eğer tahmin ettiğim bot ise patladı o bot editlemek uğraşmak epey bi zaman meselesi