ANTEPWEB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
izlesebe içretsiz türkçeniz harika gerçekten eğer tahmin ettiğim bot ise patladı o bot editlemek uğraşmak epey bi zaman meselesi
[konudısı]
türkçeyle ne alaka düşünmek lazım.n-b yanyana ü-i alt alta hızdan dolayı olmasın.[/konudısı]


5-10 tl ye yeni bot bulabilirsin.Ayrıca nette mynet vb gibi bedava botlarda araraştır.