acemi_66 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
izlesebe bot içretsiz ancak diğer bot ücretli idi botu yapan arkadaş r10 da ama uye adını bılmıyorum sadece msn adresi var msne'de girmiyor bu aralar
ücretsize destek alamazsında diğerini arkadaşın yapması lazım.Mail adresini r10 da ara belki çıkar.Yada arkadaşın online olmasını bekleyeceksin