• 23-08-2009, 01:14:10
    #10
    türkiyede wp temasına para vericek birilerini bulmak zor olur kanımca.
  • 23-08-2009, 01:23:26
    #11
    @Tias @JustGo
    Böyle bir site açılırsa ortak olmayı çok isterim yada çalışan Themeforestden ne eksiğimiz var

    Ayrıca mascot,logo,icon,Script,wp tema,vBulletin,whcms vs.. satışıda yapılabilir bu sitede.(Eleme sonucu ücretli olarak)
  • 23-08-2009, 01:28:05
    #12
    JustGo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Tias
    Mantıklı ama reklam giderlerini karşılayabilcek bütçe lazım öncelik olarak, adamlar aşırı şekilde sidebardan 125x125 yada konu içlerinden diğer reklam türlşerini falan alıyorlar ki buysellads.com dan reklam verdikleri sitelerin hangi alanlarının ne kadar olduğuna bakabilirsin.xxx$ - xxxx$ genelde.
    Zaten böyle bişeyin altına girecek olan adamın reklam bütçesinide düşünerek girmesi lâzım.Eğer bütçe geniş olmazsa bile Wordpress-tr'ye reklam vermek yeterlidir şimdilik.Ayrıca indirim kuponları falan yapılabilir, yeterince destek alındığı sürece tutar görüşündeyim.

    asilweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    türkiyede wp temasına para vericek birilerini bulmak zor olur kanımca.
    Türkiye'de temaya para vermeye aciz nam-ı diğer webmasterlarımız biliyorum fakat istisnalarıda geçmeyelim.r10.net/wordpress bölümüne sayısız konu açıldı yabancı premium temaları nasıl alabilirim diye.Yani bazı arkadaşlar sırf yabancı diye alamıyorlar o temaları, bazılarıda destek yok diye alamıyor.

    birden esti kusura bakmayın benim bütçem kaldırmaz böyle bi' siteyi
  • 23-08-2009, 01:35:46
    #13
    Tias adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten böyle bişeyin altına girecek olan adamın reklam bütçesinide düşünerek girmesi lâzım.Eğer bütçe geniş olmazsa bile Wordpress-tr'ye reklam vermek yeterlidir şimdilik.Ayrıca indirim kuponları falan yapılabilir, yeterince destek alındığı sürece tutar görüşündeyim.
    Türkiye'de temaya para vermeye aciz nam-ı diğer webmasterlarımız biliyorum fakat istisnalarıda geçmeyelim.r10.net/wordpress bölümüne sayısız konu açıldı yabancı premium temaları nasıl alabilirim diye.Yani bazı arkadaşlar sırf yabancı diye alamıyorlar o temaları, bazılarıda destek yok diye alamıyor.
    birden esti kusura bakmayın benim bütçem kaldırmaz böyle bi' siteyi
    Görüyonuz mu 5 dk da ne hayeller kurdum Tias yapamam dedi soğdum wp den ki sitede işinin ehli ne adamlar var...
  • 23-08-2009, 01:44:25
    #14
    Tias adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aslında böyle bi' site açmak lazım.%20 ben alsam %20 vergi desek tema sahibi %60 alır güzel fikir
    Bunu ben düşündüm geri dur wp-...(anladın) sitesinde, ilerleyen zamanlarda böyle bir bölüm açmayı düşünüyorum. Türk wpcileri biraraya toplamıyor muyuz nasılsa
  • 23-08-2009, 01:48:52
    #15
    Açıkcası bakıyorum, genellikle video ve oyun temaları yapılıyor.
    Bunun yerine portal, bayan, magazin tarzı güzel bir tasarımla bir tema yapılsa, birde lisanslasanız bayağı talep olur, kimse almaz demesin, çok arkadaşım var yabancı sitelerden lisanslı tema alan...
  • 23-08-2009, 01:52:35
    #16
    slmgl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Görüyonuz mu 5 dk da ne hayeller kurdum Tias yapamam dedi soğdum wp den ki sitede işinin ehli ne adamlar var...
    r10'da kaliteli tema yapan 10 kişi gösterir misin bana ?

    Kimisi başka temalardan kodlar alıyor, kimisi programla yapıyor biraz editliyor, kimisi css çalıyor, kimisi öyle yapıyor kimisi böyle yapıyor oturup body'den başlayıp #footer ile bitiren kaliteli iş çıkaran ben dahil adam yok doğru dürüst.

    Mesela, bak bu temada yerleşim az buçuk idare eder.Ama renkler ? Ya fontlar ? Herşeyi sıfırdan yapmak bile yetmiyor.Hele o video resminin altında video ismi kafayı yedirtiyor bana, font: bold 11px tahoma; yapıyorum olmuyor font:normal 9px arial; yapıyorum olmuyor.Herşeyi tam olarak oturtamıyorum şahsen.r10 wordpress bölümünde en çok takılan kullanıcılardanım fakat göremedim henüz ağzım açık bakacağım bi' tema.Tabi photoshop bilgisi,renk zevkleri ayrı bi etken bu işde.bak adamlar nasıl tema çıkartıyor.Bunlara ağzım açık bakıyorum.Yapsam bende yaparım bunlar gibi adam ps yok

    yanlış bişey söylediysem affola.
  • 23-08-2009, 02:09:12
    #17
    Tias adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10'da kaliteli tema yapan 10 kişi gösterir misin bana ?
    Kimisi başka temalardan kodlar alıyor, kimisi programla yapıyor biraz editliyor, kimisi css çalıyor, kimisi öyle yapıyor kimisi böyle yapıyor oturup body'den başlayıp #footer ile bitiren kaliteli iş çıkaran ben dahil adam yok doğru dürüst.
    Mesela, bak bu temada yerleşim az buçuk idare eder.Ama renkler ? Ya fontlar ? Herşeyi sıfırdan yapmak bile yetmiyor.Hele o video resminin altında video ismi kafayı yedirtiyor bana, font: bold 11px tahoma; yapıyorum olmuyor font:normal 9px arial; yapıyorum olmuyor.Herşeyi tam olarak oturtamıyorum şahsen.r10 wordpress bölümünde en çok takılan kullanıcılardanım fakat göremedim henüz ağzım açık bakacağım bi' tema.Tabi photoshop bilgisi,renk zevkleri ayrı bi etken bu işde.bak adamlar nasıl tema çıkartıyor.Bunlara ağzım açık bakıyorum.Yapsam bende yaparım bunlar gibi adam ps yok
    yanlış bişey söylediysem affola.
    Ps bilgim oradakiler kadar var.
    Örneğin http://themeforest.net/item/post-it/..._preview/55417 böyle birşeyin tasarımınıda yaparım kodlamasınıda yahut böyle bir tasarımı http://themeforest.net/item/cerebos/..._preview/53966
    Fakat bunu kodlayamam http://themeforest.net/item/gallery-..._preview/54980
    Eğer tasarım babında iyi değilseniz ben size adam akıllı 4 tasarımcı çıkar bu forumdan (aklımdakiler çalışırmı tam bilmiyorum) 2 yahut 3 tanede coder yeter bence.
  • 23-08-2009, 10:14:08
    #18
    Eğer birleşirsek iyi olur düşüncesindeyim bu arada konu baya büyüdü