yaptığım temaları satabileceğim yabancı site?
17
●1.140
- 23-08-2009, 01:28:05Zaten böyle bişeyin altına girecek olan adamın reklam bütçesinide düşünerek girmesi lâzım.Eğer bütçe geniş olmazsa bile Wordpress-tr'ye reklam vermek yeterlidir şimdilik.Ayrıca indirim kuponları falan yapılabilir, yeterince destek alındığı sürece tutar görüşündeyim.JustGo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiye'de temaya para vermeye aciz nam-ı diğer webmasterlarımız biliyorum fakat istisnalarıda geçmeyelim.r10.net/wordpress bölümüne sayısız konu açıldı yabancı premium temaları nasıl alabilirim diye.Yani bazı arkadaşlar sırf yabancı diye alamıyorlar o temaları, bazılarıda destek yok diye alamıyor.asilweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
birden esti kusura bakmayın benim bütçem kaldırmaz böyle bi' siteyi
- 23-08-2009, 01:35:46Görüyonuz mu 5 dk da ne hayeller kurdum Tias yapamam dedi soğdum wp denTias adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ki sitede işinin ehli ne adamlar var...
- 23-08-2009, 01:44:25Bunu ben düşündüm geri durTias adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

wp-...(anladın) sitesinde, ilerleyen zamanlarda böyle bir bölüm açmayı düşünüyorum. Türk wpcileri biraraya toplamıyor muyuz nasılsa
- 23-08-2009, 01:52:35r10'da kaliteli tema yapan 10 kişi gösterir misin bana ?slmgl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Kimisi başka temalardan kodlar alıyor, kimisi programla yapıyor biraz editliyor, kimisi css çalıyor, kimisi öyle yapıyor kimisi böyle yapıyor oturup body'den başlayıp #footer ile bitiren kaliteli iş çıkaran ben dahil adam yok doğru dürüst.
Mesela, bak bu temada yerleşim az buçuk idare eder.Ama renkler ? Ya fontlar ? Herşeyi sıfırdan yapmak bile yetmiyor.Hele o video resminin altında video ismi kafayı yedirtiyor bana, font: bold 11px tahoma; yapıyorum olmuyor font:normal 9px arial; yapıyorum olmuyor.Herşeyi tam olarak oturtamıyorum şahsen.r10 wordpress bölümünde en çok takılan kullanıcılardanım fakat göremedim henüz ağzım açık bakacağım bi' tema.Tabi photoshop bilgisi,renk zevkleri ayrı bi etken bu işde.bak adamlar nasıl tema çıkartıyor.Bunlara ağzım açık bakıyorum.Yapsam bende yaparım bunlar gibi adam ps yok
yanlış bişey söylediysem affola. - 23-08-2009, 02:09:12Ps bilgim oradakiler kadar var.Tias adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Örneğin http://themeforest.net/item/post-it/..._preview/55417 böyle birşeyin tasarımınıda yaparım kodlamasınıda yahut böyle bir tasarımı http://themeforest.net/item/cerebos/..._preview/53966
Fakat bunu kodlayamam http://themeforest.net/item/gallery-..._preview/54980
Eğer tasarım babında iyi değilseniz ben size adam akıllı 4 tasarımcı çıkar bu forumdan (aklımdakiler çalışırmı tam bilmiyorum) 2 yahut 3 tanede coder yeter bence. - 23-08-2009, 10:14:08Eğer birleşirsek iyi olur düşüncesindeyim bu arada konu baya büyüdü

güzel fikir

wp-...(anladın) sitesinde, ilerleyen zamanlarda böyle bir bölüm açmayı düşünüyorum. Türk wpcileri biraraya toplamıyor muyuz nasılsa 