aslında böyle bi' site açmak lazım.%20 ben alsam %20 vergi desek tema sahibi %60 alır

güzel fikir
Bunu ben düşündüm geri dur


wp-...(anladın) sitesinde, ilerleyen zamanlarda böyle bir bölüm açmayı düşünüyorum. Türk wpcileri biraraya toplamıyor muyuz nasılsa