Görüyonuz mu 5 dk da ne hayeller kurdum Tias yapamam dedi soğdum wp den

ki sitede işinin ehli ne adamlar var...
r10'da
kaliteli tema yapan 10 kişi gösterir misin bana ?
Kimisi başka temalardan kodlar alıyor, kimisi programla yapıyor biraz editliyor, kimisi css çalıyor, kimisi öyle yapıyor kimisi böyle yapıyor oturup body'den başlayıp #footer ile bitiren kaliteli iş çıkaran ben dahil adam yok doğru dürüst.
Mesela, bak
bu temada yerleşim az buçuk idare eder.Ama renkler ? Ya fontlar ? Herşeyi sıfırdan yapmak bile yetmiyor.Hele o video resminin altında video ismi kafayı yedirtiyor bana,
font: bold 11px tahoma; yapıyorum olmuyor
font:normal 9px arial; yapıyorum olmuyor.Herşeyi tam olarak oturtamıyorum şahsen.r10 wordpress bölümünde en çok takılan kullanıcılardanım fakat göremedim henüz ağzım açık bakacağım bi' tema.Tabi photoshop bilgisi,renk zevkleri ayrı bi etken bu işde.
bak adamlar nasıl tema çıkartıyor.Bunlara ağzım açık bakıyorum.Yapsam bende yaparım bunlar gibi adam ps yok
yanlış bişey söylediysem affola.