r10'da
kaliteli tema yapan 10 kişi gösterir misin bana ?

Kimisi başka temalardan kodlar alıyor, kimisi programla yapıyor biraz editliyor, kimisi css çalıyor, kimisi öyle yapıyor kimisi böyle yapıyor oturup body'den başlayıp #footer ile bitiren kaliteli iş çıkaran ben dahil adam yok doğru dürüst.
Mesela, bak
bu temada yerleşim az buçuk idare eder.Ama renkler ? Ya fontlar ? Herşeyi sıfırdan yapmak bile yetmiyor.Hele o video resminin altında video ismi kafayı yedirtiyor bana,
font: bold 11px tahoma; yapıyorum olmuyor
font:normal 9px arial; yapıyorum olmuyor.Herşeyi tam olarak oturtamıyorum şahsen.r10 wordpress bölümünde en çok takılan kullanıcılardanım fakat göremedim henüz ağzım açık bakacağım bi' tema.Tabi photoshop bilgisi,renk zevkleri ayrı bi etken bu işde.
bak adamlar nasıl tema çıkartıyor.Bunlara ağzım açık bakıyorum.Yapsam bende yaparım bunlar gibi adam ps yok
yanlış bişey söylediysem affola.
Ps bilgim oradakiler kadar var.
Örneğin
http://themeforest.net/item/post-it/..._preview/55417 böyle birşeyin tasarımınıda yaparım kodlamasınıda yahut böyle bir tasarımı
http://themeforest.net/item/cerebos/..._preview/53966
Fakat bunu kodlayamam
http://themeforest.net/item/gallery-..._preview/54980
Eğer tasarım babında iyi değilseniz ben size adam akıllı 4 tasarımcı çıkar bu forumdan (aklımdakiler çalışırmı tam bilmiyorum) 2 yahut 3 tanede coder yeter bence.