• 24-08-2009, 22:39:02
    #28
    Kavi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden ücretsiz anlatıyım ki ? bana bir tane mantıklı bişey söyle ? (iyilik yapmış olursun deme bana) 15 ytl için diyorsun ya rahat paraya alışmışsın yada çok beleşçisin.isterse 2 kişi alsın, onlar faydalansın.varsın kimse almasın yine anlatmıycam.çünkü Türk insanı nankör ve beleşe alışmış.verdikçe yine istiyor.
    Her lafın içine "Türk insanı" kavramını karıştırmayın. Türk insanı nankör de Alman insanı daha mı vefalı ya da Fransızlar bedavayı sevmez mi? Herkes bedavayı sever. Sen parayla bilgini paylaşmanı tercih etmişsin bunu anlıyorum. Ancak bir milletin insanlarını nankörlükle ve beleşçilikle itham edemezsin.
  • 24-08-2009, 22:42:55
    #29
    Üyeliği durduruldu
    ShaDoW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her lafın içine "Türk insanı" kavramını karıştırmayın. Türk insanı nankör de Alman insanı daha mı vefalı ya da Fransızlar bedavayı sevmez mi? Herkes bedavayı sever. Sen parayla bilgini paylaşmanı tercih etmişsin bunu anlıyorum. Ancak bir milletin insanlarını nankörlükle ve beleşçilikle itham edemezsin.
    haklısın orada yanlış bir ifade kullandım herkes aynı değil ama geneli öyle maalesef.ama fransaymış almanyayamış karıştırmaya gerek yok ben özeleştiri yapıyorum.oraları niye karıştırıyorsun
  • 26-08-2009, 17:41:26
    #30
    arkadaş satış yapıyor
    konuyu baltalamayın, sap(ıt)tırmayın lütfen, banlanmanız için yeterli gerekçeler bunlar bence.

    alan alır, almayan ürünle ilgili soru sorar

    o kadar..

    "Balık tutmasını ücretsiz anlatsan 15TL için bunu yapmana gerek yok. "
    böyle bir düşünce insanın nasıl aklına geliyor anlamıyorum.

    Dağıtmak isteyen varsa, kendisi yazar emek verir ve dağıtıp sevabını kazanabilir.

    Böyle konularda konu alakasız yerlere çekince forumun dedesi olarak çok üzülüyorum burada bir tartışma yapılsın diye açmıyor konuyu açan kişi bir şey satmaya çalışıyor. "satma dağıt" diye bir düşünce nasıl oluşabiliyor insanda anlamış değilim...
  • 26-08-2009, 17:44:12
    #31
    Üyeliği durduruldu
    ReferXchange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaş satış yapıyor
    konuyu baltalamayın, sap(ıt)tırmayın lütfen, banlanmanız için yeterli gerekçeler bunlar bence.

    alan alır, almayan ürünle ilgili soru sorar

    o kadar..

    "Balık tutmasını ücretsiz anlatsan 15TL için bunu yapmana gerek yok. "
    böyle bir düşünce insanın nasıl aklına geliyor anlamıyorum.

    Dağıtmak isteyen varsa, kendisi yazar emek verir ve dağıtıp sevabını kazanabilir.

    Böyle konularda konu alakasız yerlere çekince forumun dedesi olarak çok üzülüyorum burada bir tartışma yapılsın diye açmıyor konuyu açan kişi bir şey satmaya çalışıyor. "satma dağıt" diye bir düşünce nasıl oluşabiliyor insanda anlamış değilim...
    bazı insanlar bunu anlamıyor işte yorumun için teşekkür ederim