Her lafın içine "Türk insanı" kavramını karıştırmayın. Türk insanı nankör de Alman insanı daha mı vefalı ya da Fransızlar bedavayı sevmez mi? Herkes bedavayı sever. Sen parayla bilgini paylaşmanı tercih etmişsin bunu anlıyorum. Ancak bir milletin insanlarını nankörlükle ve beleşçilikle itham edemezsin.
haklısın orada yanlış bir ifade kullandım herkes aynı değil ama geneli öyle maalesef.ama fransaymış almanyayamış karıştırmaya gerek yok ben özeleştiri yapıyorum.oraları niye karıştırıyorsun