neden ücretsiz anlatıyım ki ? bana bir tane mantıklı bişey söyle ? (iyilik yapmış olursun deme bana) 15 ytl için diyorsun ya rahat paraya alışmışsın yada çok beleşçisin.isterse 2 kişi alsın, onlar faydalansın.varsın kimse almasın yine anlatmıycam.çünkü Türk insanı nankör ve beleşe alışmış.verdikçe yine istiyor.
Her lafın içine
"Türk insanı" kavramını karıştırmayın. Türk insanı nankör de Alman insanı daha mı vefalı ya da Fransızlar bedavayı sevmez mi? Herkes bedavayı sever. Sen parayla bilgini paylaşmanı tercih etmişsin bunu anlıyorum. Ancak bir milletin insanlarını nankörlükle ve beleşçilikle itham edemezsin.