arkadaş satış yapıyor
konuyu baltalamayın, sap(ıt)tırmayın lütfen, banlanmanız için yeterli gerekçeler bunlar bence.

alan alır, almayan ürünle ilgili soru sorar

o kadar..

"Balık tutmasını ücretsiz anlatsan 15TL için bunu yapmana gerek yok. "
böyle bir düşünce insanın nasıl aklına geliyor anlamıyorum.

Dağıtmak isteyen varsa, kendisi yazar emek verir ve dağıtıp sevabını kazanabilir.

Böyle konularda konu alakasız yerlere çekince forumun dedesi olarak çok üzülüyorum burada bir tartışma yapılsın diye açmıyor konuyu açan kişi bir şey satmaya çalışıyor. "satma dağıt" diye bir düşünce nasıl oluşabiliyor insanda anlamış değilim...