• 08-07-2009, 17:44:00
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar sidebar2 de arama bölümü var. Ben bunun üstüne resim koymak istiyorum. Ama koyduğum resim i.e de gözükmüyor. Firefoxta tam istediğim gibi gözüküyor. Direk sidebar kodlarını yolluyorum. Yardım ederseniz çok sevinirim..

    Koyacağım resim 3. satırdaki img. Blok olarakta koyabilirim. Nasıl olursa olsun ama resim olsun mutlaka bu arama kutusunun üstünde..

    <div class="sidebar1">      
    <?php if (!art_sidebar(1)): ?>
    <img src="http://www.abc.com/wp-content/themes/calligraphy_writing_ote021/calligraphy_writing_ote021/images/ara.jpg" width="%100">
    <div class="Block">
        <div class="Block-tl"></div>
        <div class="Block-tr"><div></div></div>
        <div class="Block-bl"><div></div></div>
        <div class="Block-br"><div></div></div>
        <div class="Block-tc"><div></div></div>
        <div class="Block-bc"><div></div></div>
        <div class="Block-cl"><div></div></div>
        <div class="Block-cr"><div></div></div>
        <div class="Block-cc"></div>
        <div class="Block-body">
    <div class="BlockHeader">
        <div class="header-tag-icon">
            <div class="BlockHeader-text">
    <?php _e('Arama Formu', 'kubrick'); ?>
            </div>
        </div>
        <div class="l"></div>
        <div class="r"><div></div></div>
    </div>
    <div class="BlockContent">
        <div class="BlockContent-body">
    <form method="get" id="searchform" action="<?php bloginfo('url'); ?>/">
    <input type="text" value="<?php the_search_query(); ?>" name="s" id="s" style="width: 95%;" />
    <button class="Button" type="submit" name="search">
            <span class="btn">
                <span class="t"><?php _e('Ara', 'kubrick'); ?></span>
                <span class="r"><span></span></span>
                <span class="l"></span>
            </span>
    </button>
    </form>
        </div>
    </div>
        </div>
    </div>
    <?php endif ?>
    </div>
  • 09-07-2009, 11:07:25
    #2
    Üyeliği durduruldu
    +up , beyler lütfen yardım edin..
  • 09-07-2009, 13:21:09
    #3
    if döngüsünden önce eklemeyi deneyin..

    <div class="sidebar1">      
    <img src="http://www.abc.com/wp-content/themes/calligraphy_writing_ote021/calligraphy_writing_ote021/images/ara.jpg" width="%100">
    <?php if (!art_sidebar(1)): ?>
    <div class="Block">
    ...
  • 09-07-2009, 13:59:51
    #4
    Üyeliği durduruldu
    loperselim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    if döngüsünden önce eklemeyi deneyin..
    <div class="sidebar1">      
    <img src="http://www.abc.com/wp-content/themes/calligraphy_writing_ote021/calligraphy_writing_ote021/images/ara.jpg" width="%100">
    <?php if (!art_sidebar(1)): ?>
    <div class="Block">
    ...
    evet arkadşın dediğini yaparsan olacaktır
  • 09-07-2009, 14:13:43
    #5
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar ilgilendiğiniz için çok teşekkür ederim ama olmuyor :S
    firefoxta hertürlü oluyor. en üstede koydum ondada oldu ama iede hiç bir kod yokmuş gibi duruyor. Ne hata var ne bişi hiç bişi :S

    başka bir dosyadan falan kaynaklanıyor olabilir mi ? style.ie6.css veya style.css fln?
  • 09-07-2009, 14:39:59
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Stoplazma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar ilgilendiğiniz için çok teşekkür ederim ama olmuyor :S
    firefoxta hertürlü oluyor. en üstede koydum ondada oldu ama iede hiç bir kod yokmuş gibi duruyor. Ne hata var ne bişi hiç bişi :S
    başka bir dosyadan falan kaynaklanıyor olabilir mi ? style.ie6.css veya style.css fln?

    site adressi nedir
  • 09-07-2009, 15:10:54
    #7
    Üyeliği durduruldu
    www.finansizmir.com
  • 09-07-2009, 15:18:40
    #8
    css den .contentLayout .sidebar1 ve .contentLayout .sidebar2 değerlerinin positon değerleriyle oynayın
    resim widgetlerin altında kalıyor sanırım

    absolutie ise z-index verin resime tabi 7 ve üzerinde z-index tanımlı sanırım ie de emin değilim
  • 09-07-2009, 15:25:26
    #9
    Üyeliği durduruldu
    teşekkür ederim ama oyna derken ne şekilde değiştirebileceğimi bilmiyorum.
    kodlar bu şekilde ..

    /* begin LayoutCell */
    .contentLayout .sidebar2
    {
      position: relative;
      margin: 0;
      padding: 0;
      border: 0;
      float: left;
      overflow: hidden;
      width: 178px;
    }
    
    /* end LayoutCell */