teşekkür ederim ama oyna derken ne şekilde değiştirebileceğimi bilmiyorum.
kodlar bu şekilde ..
/* begin LayoutCell */
.contentLayout .sidebar2
{
position: relative;
margin: 0;
padding: 0;
border: 0;
float: left;
overflow: hidden;
width: 178px;
}
/* end LayoutCell */