teşekkür ederim ama oyna derken ne şekilde değiştirebileceğimi bilmiyorum.
kodlar bu şekilde ..

/* begin LayoutCell */
.contentLayout .sidebar2
{
  position: relative;
  margin: 0;
  padding: 0;
  border: 0;
  float: left;
  overflow: hidden;
  width: 178px;
}

/* end LayoutCell */