Konu
Sidebara koyduğum resmin , i.e de gözükmemesi (firefoxta gözüküyor)
09-07-2009, 15:18:40
#8
niphell
css den .contentLayout .sidebar1 ve .contentLayout .sidebar2 değerlerinin positon değerleriyle oynayın
resim widgetlerin altında kalıyor sanırım
absolutie ise z-index verin resime tabi 7 ve üzerinde z-index tanımlı sanırım ie de emin değilim