Stoplazma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar ilgilendiğiniz için çok teşekkür ederim ama olmuyor :S
firefoxta hertürlü oluyor. en üstede koydum ondada oldu ama iede hiç bir kod yokmuş gibi duruyor. Ne hata var ne bişi hiç bişi :S
başka bir dosyadan falan kaynaklanıyor olabilir mi ? style.ie6.css veya style.css fln?

site adressi nedir