• 13-04-2009, 12:49:26
    #10
    kastettiiniz toplam etiket sayısı degil dimi. Yani her eklenen yeni konuya 3 adet etiket demek istiyırsunuz
  • 13-04-2009, 12:50:44
    #11
    valla çok eskiden bende giriyordum fazla etiket 30 tane bile giriyordum etiket ama pek etkilisini göstermiyordu şimdi 8 9 en fazla 10 tane giriyorum her eklediğim içerik her etiket hit getiriyor benden tavsiye içeriğine göre etiket gir ama enfazla max. 10 tane gir bence
  • 13-04-2009, 12:52:52
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    aLLa aLLa aLLa Demek zararı oluyo zararı oldugunu bılıyodum da 3 5 etıket deyınce bnde 15 20 gibi eklıyordum bide oyle denıyelım.
  • 13-04-2009, 13:06:30
    #13
    harbi biz basıyorduk etiketi iyi oldu buraya geldiğimi
  • 13-04-2009, 13:29:07
    #14
    Bana göre maximum 5 etiket, çoğu konularda 2,3 etiket yeter.
  • 13-04-2009, 22:34:19
    #15
    Tekrarlanan etiketten kaçının. Çok fazla abartmayın. Google indexlesede hit getirtmiyor
  • 13-04-2009, 22:38:49
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    anladım ben baya bı abartmısım o zaman yanı her konuya 40-60 arasında etıket gırıyordum sımdı maks 7 tane etıket girecegım genellıkle 3-5 arası. .

    bilgilendırmeler ıcın tesekkur edıyorum. .