Konu
Çok etiket girmenin zararı olur mu ?
13-04-2009, 12:49:26
#10
mercci
kastettiiniz toplam etiket sayısı degil dimi. Yani her eklenen yeni konuya 3 adet etiket demek istiyırsunuz