Konu
Çok etiket girmenin zararı olur mu ?
13-04-2009, 12:52:52
#12
SheRo
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
aLLa aLLa aLLa Demek zararı oluyo zararı oldugunu bılıyodum da 3 5 etıket deyınce
bnde 15 20 gibi eklıyordum bide oyle denıyelım.