Konu
Çok etiket girmenin zararı olur mu ?
13-04-2009, 22:38:49
#16
myben
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
anladım ben baya bı abartmısım o zaman
yanı her konuya 40-60 arasında etıket gırıyordum
sımdı maks 7 tane etıket girecegım genellıkle 3-5 arası. .
bilgilendırmeler ıcın tesekkur edıyorum. .