• 11-06-2022, 17:11:36
    #1
    Wordpress
    Selamlar, arayüz çizimi bana ait olan yeni temam sizce nasıl gidiyor ? Şuan temel olarak ilk giriş bölümünü yapmış bulunmaktayım. Klasik konseptten uzaklaşmaya çalışarak farklı tarzlar denedim. Sizce nasıl olmuş ?
    Yorumlarınızı ve önerilerinizi sabırsızlıkla bekliyorum

    SİTEYE GİT TEMAYI GÖR
  • 11-06-2022, 17:12:05
    #2
    Kişisel Rütbe
    artık blog istiyoz blog be hocam benim tema gibi
  • 11-06-2022, 17:12:40
    #3
    Her zaman daha iyisi ne olur diye soruyorum hocam çalışmalarınıza
  • 11-06-2022, 17:13:49
    #4
    Wordpress
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    artık blog istiyoz blog be hocam benim tema gibi
    https://www.youtube.com/shorts/4R3wKmnvbik AMAN AMAN AMAN AMAN PU PU ALLAH KORUSUN BLOG İŞİNE BİR DAHA BULAŞMAM

    website adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her zaman daha iyisi ne olur diye soruyorum hocam çalışmalarınıza
    Teşekkürler efenim çok incesiniz
  • 11-06-2022, 17:14:35
    #5
    Kişisel Rütbe
    shentaweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.youtube.com/shorts/4R3wKmnvbik AMAN AMAN AMAN AMAN PU PU ALLAH KORUSUN BLOG İŞİNE BULAŞMAM



    Teşekkürler efenim çok incesiniz
  • 11-06-2022, 17:15:29
    #6
    şuan erken geldi bana
  • 11-06-2022, 17:16:03
    #7
    Gerçekten güzel görünüyor hocam.Belki yazı fontu daha güzel olabilir ama herkesin zevki farklı tabii
    Başarılar diliyorum.
  • 11-06-2022, 17:39:29
    #8
    Hoş ve şık bir tasarım olmuş gerçekten. Umarım çok daha iyilerini yapabilirsiniz. Hayırlı işler.
  • 11-06-2022, 17:41:43
    #9
    shentaweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, arayüz çizimi bana ait olan yeni temam sizce nasıl gidiyor ? Şuan temel olarak ilk giriş bölümünü yapmış bulunmaktayım. Klasik konseptten uzaklaşmaya çalışarak farklı tarzlar denedim. Sizce nasıl olmuş ?
    Yorumlarınızı ve önerilerinizi sabırsızlıkla bekliyorum

    SİTEYE GİT TEMAYI GÖR
    Gayet güzel gidiyor hocam, başarılar.