Konu
Arayüzünü tasarladığım temam sizce nasıl ?
11-06-2022, 17:39:29
#8
DermanD
Hoş ve şık bir tasarım olmuş gerçekten. Umarım çok daha iyilerini yapabilirsiniz.
Hayırlı işler.