Konu
Arayüzünü tasarladığım temam sizce nasıl ?
11-06-2022, 17:16:03
#7
Misafir
Gerçekten güzel görünüyor hocam.Belki yazı fontu daha güzel olabilir ama herkesin zevki farklı tabii
Başarılar diliyorum.