shentaweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar, arayüz çizimi bana ait olan yeni temam sizce nasıl gidiyor ? Şuan temel olarak ilk giriş bölümünü yapmış bulunmaktayım. Klasik konseptten uzaklaşmaya çalışarak farklı tarzlar denedim. Sizce nasıl olmuş ?
Yorumlarınızı ve önerilerinizi sabırsızlıkla bekliyorum

SİTEYE GİT TEMAYI GÖR
Gayet güzel gidiyor hocam, başarılar.