Yeni kurumsal tema tasarımım sizce nasıl gidiyor ?
12
●378
- 20-02-2022, 02:47:30Sade şık ve güzel görünüyor. Devamını da görmek isterim. Tebrikler...
- 20-02-2022, 02:48:14Teşekkür ederimGrafikerOnur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bitince paylaşacağım. Belki özel olarak 1 adet çekilişe sunabilirim
- 20-02-2022, 02:49:07Elinize sağlık gayet güzel ama kurumsal firmalar artık çok hareketli animasyonları pek tercih etmiyor bence. Eğer bu animasyonlarla ilgili bir ayar sunup deaktif edilebilir hale de getirirseniz daha kullanışlı olabilir. Hem fonksiyonel de olur. Son olarak eklediğiniz numara sizin mi? Gece gece rahatsız eden olmaz umarım 😄
- 20-02-2022, 02:55:08Güzel görüşleriniz için teşekkür ederim 😊 Sağ olunCCTNKY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim 😊 animasyonsuz bir tasarımı, butona bağlayarak aktif edebilirim aslında. Animasyonsuz görmek isteyenler o butona dokunarak görebilir. Ek olarak evet numara bana ait 😊 R10'da da mevcut olduğu için pek bir problem teşkil etmezorhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 20-02-2022, 02:56:55Evet, sonrasında bunu bir özellik olarak sunabilirsiniz admin panelinden ayarlanabilecek şekilde. Numaradan bahsetmişken foruma üye olmayanların da iletişime geçmesi adına numara önemli ama sizce etkili mi numara eklemek? Ben daha önce bunu yapmadım genelde forumdan konuşmayo tercih ediyorum ama forum dışından da çok takip edilmekte mi? Müşteri edinebiliyor musunuz? Bunu da sormuş olayımshentaweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi geceler dilerim hocam
- 20-02-2022, 03:02:19Yani numara eklemek bir avantajdır. Aktif olarak iş alımı yapıyorsanız, müşterilerinize sizinle en hızlı iletişime geçebilme olanağı vermelisiniz. Şahsi olarak ben müşteri olsam iş vereceğim kişiye forumdan yazmam. Ek olarak kişisel numara bilgisi eklemek bir güvenli belirtecidir. Müşteriye güven verir. Neden ? Müşteri bir sorun yaşarsa, yasal yollardan sizi daha kolay bir şekilde tanıyabilir diyelim. Faydası bayağı var. Kolay kolay aranıp rahatsız edilmiyorum. Genelde WhatsApp'dan yazıyorlar 😊orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bitince paylaşacağım. Belki özel olarak 1 adet çekilişe sunabilirim