Giriş güzel görünüyor, devamı da iyi olacaktır. Kolay gelsin.
Güzel görüşleriniz için teşekkür ederim 😊 Sağ olun
Elinize sağlık gayet güzel ama kurumsal firmalar artık çok hareketli animasyonları pek tercih etmiyor bence. Eğer bu animasyonlarla ilgili bir ayar sunup deaktif edilebilir hale de getirirseniz daha kullanışlı olabilir. Hem fonksiyonel de olur. Son olarak eklediğiniz numara sizin mi? Gece gece rahatsız eden olmaz umarım 😄
Teşekkür ederim 😊 animasyonsuz bir tasarımı, butona bağlayarak aktif edebilirim aslında. Animasyonsuz görmek isteyenler o butona dokunarak görebilir. Ek olarak evet numara bana ait 😊 R10'da da mevcut olduğu için pek bir problem teşkil etmez