Güzel görüşleriniz için teşekkür ederim 😊 Sağ olun
Teşekkür ederim 😊 animasyonsuz bir tasarımı, butona bağlayarak aktif edebilirim aslında. Animasyonsuz görmek isteyenler o butona dokunarak görebilir. Ek olarak evet numara bana ait 😊 R10'da da mevcut olduğu için pek bir problem teşkil etmez
Evet, sonrasında bunu bir özellik olarak sunabilirsiniz admin panelinden ayarlanabilecek şekilde. Numaradan bahsetmişken foruma üye olmayanların da iletişime geçmesi adına numara önemli ama sizce etkili mi numara eklemek? Ben daha önce bunu yapmadım genelde forumdan konuşmayo tercih ediyorum ama forum dışından da çok takip edilmekte mi? Müşteri edinebiliyor musunuz? Bunu da sormuş olayım

İyi geceler dilerim hocam