Elinize sağlık gayet güzel ama kurumsal firmalar artık çok hareketli animasyonları pek tercih etmiyor bence. Eğer bu animasyonlarla ilgili bir ayar sunup deaktif edilebilir hale de getirirseniz daha kullanışlı olabilir. Hem fonksiyonel de olur. Son olarak eklediğiniz numara sizin mi? Gece gece rahatsız eden olmaz umarım 😄