GrafikerOnur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sade şık ve güzel görünüyor. Devamını da görmek isterim. Tebrikler...
Teşekkür ederim Bitince paylaşacağım. Belki özel olarak 1 adet çekilişe sunabilirim