• 19-12-2020, 14:31:15
    #1
    Merhabalar,
    Standart bir blog teması giydireceğiniz zaman kullandığınız motor altyapı tema hangisidir? Hangisi üzerinde çalışmaktasınız böyle bir based altyapı kullanıyormusunuz?

    İyi forumlar
  • 19-12-2020, 14:32:30
    #2
    underscores.me kullanıyorum. Ufak bir şey olsa zaten direkt alt yapısız kodluyorum (çalışıyorum ).
  • 19-12-2020, 14:36:07
    #3
    EnesCanturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    underscores.me kullanıyorum. Ufak bir şey olsa zaten direkt alt yapısız kodluyorum (çalışıyorum ).
    Yorumun için teşekkürler. R10+

    Diğer yorumlarıda merak ediyor sonrasında deneyeceğim bunları
  • 19-12-2020, 16:22:38
    #4
    Hiç bir temayı kullanmıyorum. Tamamında kendim kodluyorum
  • 19-12-2020, 17:29:51
    #5
    Hardaman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç bir temayı kullanmıyorum. Tamamında kendim kodluyorum
    Temel şablon kullanmak hız katıyor. Hatta yönetim panelli olanlar var tadından yenmiyor.
  • 19-12-2020, 18:20:30
    #6
    Hardaman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç bir temayı kullanmıyorum. Tamamında kendim kodluyorum
    Aynen. Bootstrap kullansam belki daha çabuk bitecek işim ama alışkanlık meselesi.
  • 19-12-2020, 19:16:21
    #7
    Sen ne kullanıyorsun hocam, senin de görüşlerinizi alalım
  • 19-12-2020, 19:24:06
    #8
    Onur89TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen ne kullanıyorsun hocam, senin de görüşlerinizi alalım
    Free Astra kullandım bir kaç kez
  • 19-12-2020, 19:24:57
    #9
    sezgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Temel şablon kullanmak hız katıyor. Hatta yönetim panelli olanlar var tadından yenmiyor.
    acf pro eklentisi cok daha esnek geliyor bana, her istediğimi cok daha hızlı yapabiliyorum.