Hardaman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç bir temayı kullanmıyorum. Tamamında kendim kodluyorum
Temel şablon kullanmak hız katıyor. Hatta yönetim panelli olanlar var tadından yenmiyor.