EnesCanturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
underscores.me kullanıyorum. Ufak bir şey olsa zaten direkt alt yapısız kodluyorum (çalışıyorum ).
Yorumun için teşekkürler. R10+

Diğer yorumlarıda merak ediyor sonrasında deneyeceğim bunları