Hardaman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç bir temayı kullanmıyorum. Tamamında kendim kodluyorum
Aynen. Bootstrap kullansam belki daha çabuk bitecek işim ama alışkanlık meselesi.