Bilgisayarıma format attım temizledim.
Sitedeki tüm dosyaları sildim tekrar attım.
Yeni bir mysql ekledim.
Eski dosyaları hiç kullanmadım.
Tam düzeldiğini sanmıştım, yok 1-2 saat ama şimdi tekrar kendi kendine iframe attı index.php nin içine...
Çözemedim durumu!
Benden habersiz iframe yerleşmiş bu nasıl olabilir?
31
●1.830
- 24-10-2008, 02:13:32ftp şifremi değiştirdim.
ftpden tüm dosyaları tekrar sildim, yenilerini attım. Çünkü bütün index.php lere bulaşıyor.
ftp programından kaynakladığını düşünmüyorum ayrı programı 1 senedir kullanıyorum ve 3-4 site de kullandım diğerlerinde sorun yok bir tek bunda var...
Bakalım şimdi yok bir şey 1-2 saat sonra çıkmaz inşallah bekliyorum... - 24-10-2008, 02:23:164 sitem daha var, ama onlarda bu güne kadar problem olmadı. aldığım yerede bildirdim durumu bizimle alakalı değil gibi bir cevap geldi...SacmaSapan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-10-2008, 02:55:29Hayır böyle bir şeyin olması imkansız, çok güvenilir, saygıdeğer ve işini çok iyi yapan bir kişiyle çalışıyorum. R10 da da çok seviliyor gördüğüm kadarıyla. (İsim vermiyorum)atalay22 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
