atalay22 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aslında bir ihtimal daha var host nereden aldıysan ki bazı hostçularda ben bunu gördüm kendileri iframe atıyorlar. ya da server da virüs olma ihtimali de yüksek.
Hayır böyle bir şeyin olması imkansız, çok güvenilir, saygıdeğer ve işini çok iyi yapan bir kişiyle çalışıyorum. R10 da da çok seviliyor gördüğüm kadarıyla. (İsim vermiyorum)